Generarea automata a titlurilor si descrierilor paginilor (sau „snipete”) de catre Google ia in considerare atat continutul paginii, cat si referintele catre aceasta de pe web.

Scopul titlurilor si a fragmentelor este de a descrie in cea mai buna maniera fiecare rezultat al cautarii si de a arata modul in care indeplineste criteriile de cautare introduse de utilizator.

Cu cat furnizati mai multe informatii, cu atat fragmentul corespunzator paginii dvs. va fi pozitionat mai bine in rezultatele cautarii.

Prin utilizarea fragmentelor imbogatite, webmasterii de pe site-urile care contin continut structurat, cum ar fi sfaturi sau liste de afaceri, pot eticheta fiecare sectiune a continutului lor ca text asociat unui anumit tip de date, cum ar fi numele restaurantului, adresa sau nota.

Imbunatatiti afisarea site-ului dvs. in rezultatele cautarii pe Google prin utilizarea fragmentelor imbogatite.

Folosim surse diferite pentru a aduna aceste informatii, inclusiv descrieri in titluri si etichete meta de pe fiecare pagina.

De asemenea, este posibil sa utilizam informatii disponibile public sau sa generam fragmente imbogatite prin marcare.

Nu putem edita manual aceste titluri sau fragmente, dar facem tot posibilul sa le mentinem relevante. Daca doriti sa imbunatatiti calitatea titlului si a fragmentului asociat paginilor dvs., urmati regulile generale de mai jos.

Creati titluri descriptive pentru pagin

Titlurile paginilor sunt esentiale pentru a oferi utilizatorilor de internet o idee rapida despre continutul si relevanta unui rezultat al cautarii.

Acesta este adesea principalul element pe care utilizatorul se bazeaza pentru a decide daca sa faca clic sau nu pe un rezultat. Prin urmare, este important ca titlurile paginilor web sa fie de inalta calitate.

Iata cum puteti imbunatati gestionarea titlurilor dvs.:

Dupa cum s-a mentionat mai sus, asigurati-va ca fiecare pagina de pe site are un titlu in eticheta . Daca site-ul dvs. are mai multe pagini si credeti ca ati omis un titlu undeva, pagina „Sugestii HTML pentru Consola de Cautare” contine liste cu etichete care lipsesc sau pot reprezenta o problema pe site-ul dvs.

Titlurile paginilor trebuie sa fie descriptive si concise. Evitati descriptorii vagi, cum ar fi „Acasa” pentru a descrie pagina de pornire sau „Profilul dvs.” pentru a va referi la profilul specific unei persoane. Evitati, de asemenea, titlurile prea lungi sau prea detaliate, deoarece acestea pot fi trunchiate in rezultatele cautarii.

Evitati supraincarcarea de cuvinte cheie in titlurile dvs. Este util sa aveti termeni descriptivi intr-un titlu, dar nu este necesar sa aveti aceleasi cuvinte sau expresii de mai multe ori.

Evitati titlurile identice sau comune pentru toate paginile. Este important ca paginile de pe site-ul dvs. sa aiba titluri separate si descriptive.

De exemplu, daca toate paginile unui site de vanzari au acelasi titlu „Produse ieftine”, utilizatorii de internet nu pot distinge cum se diferentiaza paginile.

De asemenea, se interzic elementele de valoare pe termen lung, care raman constante (titluri repetitive pentru toate paginile).

De exemplu, un titlu standardizat precum ” – descoperiti videoclipuri, versuri, postere, albume, recenzii si date de concert” este informativ. Actualizarea dinamica a titlului pentru a reflecta cel mai bine continutul real al paginii este o solutie.

De exemplu, includeti cuvintele „video”, „versuri”, etc., doar daca pagina respectiva contine videoclipuri sau versuri ale melodiei.

Utilizati doar „titlu” ca titlu (care are avantajul de a fi concis) si utilizati atributul „meta description” pentru a descrie continutul site-ului dvs. Pagina „Sugestii HTML” din Consola de Cautare afiseaza toate titlurile duplicate pe care Google le detecteaza pe paginile dvs. web.

3 thoughts on “Si tu poti crea pagini perfect optimizate pentru Google pe site-ul tau

  1. Sunt impresionat de nivelul de expertiza al autorului si de modul in care a structurat informatia in acest articol. Este clar ca a investit mult timp si efort pentru a oferi cititorilor informatii utile si precise.

  2. Imi place cum autorul a abordat acest subiect si mi se pare ca a facut o cercetare exhaustiva inainte de a scrie acest articol. Am invatat multe lucruri noi si am acum o intelegere mai profunda a temei.

  3. Articolul este foarte interesant si ofera o perspectiva detaliata asupra subiectului discutat. Autorul a reusit sa prezinte informatii relevante si argumente solide pentru punctul sau de vedere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *